Газета АКБ Промінвестбанк, Центральної Ради профспілки
працівників Промінвестбанку, Партії національно-економічного розвитку
України.
Покоління фастфуду
У Харківському науково-дослідному інституті біології провели унікальний експеримент. Там цілий рік годували пацюків продуктами із ресторанів швидкого харчування: гамбургерами, картоплею фрі, чіпсами та сухариками. Результати дослідження шокували навіть учених.
Ідея дослідити вплив на організм фастфуду спала на думку дніпропетровському бізнесменові. З’ясовували цей вплив харківські науковці. Протягом року сотня пацюків харчувалася за спеціальним меню під суворим наглядом харківських учених.
Пацюків поділили на 4 групи. Першу годували звичайною їжею – кашею, хлібом, зерном. Другу – годували лише гамбургерами та картоплею фрі. Третю – чіпсами та сухариками. Четверта група пацюків мала змішане меню.
Група, яка харчувалася лише чіпсами й сухариками, мала найкритичніший стан. Тваринки були на межі життя та смерті. Пацюки, які їли гамбургери та картоплю, на 40% відставали у розвитку від тих, що харчувалися простою їжею. Група, яка сиділа на змішаній дієті, – 50 на 50 – страждала від ожиріння. До того ж, у тваринок розпочалися великі негаразди з печінкою. Як з’ясувалося, шкоди завдають зайві калорії та неякісні жири.
За два місяці частину піддослідних пацюків повернули до природного раціону. Але до нормального стану вони так і не повернулися. Вживання фастфуду призвело до незворотних змін.
За результатами аналогічного дослідження британських вчених, від такої дієти порушується гормональний баланс в організмі. А відтак відчуття ситості у любителів такої їжі короткотривале. На думку науковців, надмірне вживання «швидкої їжі» призводить й до зміни хімічних процесів у мозку людини. Тобто викликає таку саму хворобливу залежність, як паління чи постійне пиття кави. Отже, цей раціон згодом перестає бути свідомим вибором споживача, адже повернутися до здорового харчування досить важко.
Найстрашніше в тім, що всесвітнє захоплення фастфудом набирає обертів, і ніякі дослідження вчених протистояти цьому не здатні. В Америці, наприклад, боротьба з неправильним харчуванням вже давно стала національною ідеєю. Безпека харчування – тема, що не вперше порушується вченими і висвітлюється засобами масової інформації. Тим не менше – ми продовжуємо купувати такі смачні, але такі шкідливі продукти, вщент забиті «ароматичними добавками», «емульгаторами», «барвниками» тощо.
Тож не дивно, що вчені б'ють на сполох і намагаються перевірити наслідки «швидкого харчування», до якого потроху привчається юне покоління. Дієтологи вважають, що саме харчування дітей часто визначає тривалість і якість їх подальшого життя.
За матеріалами Нового каналу,
«Хрещатик» підготувала Діана ЛЕВЧЕНКО
На Олімпійські ігри
разом із Промінвестбанком!
З 1 квітня по 31 травня 2008 року Промінвестбанк проводить для своїх клієнтів – держателів карток VISA та VISA Electron – акцію «Олімпійська подорож із Промінвестбанком» в рамках всеукраїнської олімпійської програми VISA.
Сплачуючи карткою VISA або VISA Electron, випущеною Промінвестбанком, за товари чи послуги, держатель має шанс стати одним із щасливців, що приєднаються до команди VISA на Олімпійських іграх 2008 року у Пекіні, або отримати подарунки від Промінвестбанку. Головний приз – поїздка на Олімпійські ігри 2008 в Пекіні (Китай) з 14 по 17 серпня 2008 для двох осіб тривалістю 3 дні та 2 ночі. Туристична подорож включатиме авіапереліт, проживання в готелі, трансфери, оформлення візи до КНР, медичне страхування.
Протягом дії акції отримати картку VISA Classic та VISA Electron від Промінвестбанку ви зможете БЕЗКОШТОВНО.
Усі подробиці дізнавайтеся у відділеннях Промінвестбанку, на сайті банку або за телефоном гарячої лінії 8-800-50-1992-0
Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів на території України безкоштовні.
На правах реклами. Ліцензія НБУ №1 від 31 жовтня 2001 р.