У результаті проведених досліджень з’ясувалося, що темне пиво впливає на організм людини аналогічно червоному вину.
Дослідження, проведене на собаках університетом штату Вісконсін, показало, що у тварин, яким давали темне пиво, значно здоровіші кровоносні судини, ніж у собак, яких поїли світлим пивом. Про це повідомляє Washington Pro File.
Темне пиво перешкоджало утворенню тромбів. Аналогічний ефект раніше приписували червоному вину, яке корисніше, ніж біле, а темні сорти винограду значно корисніші, ніж світлі. Дослідники вважають, що причина цього – в речовинах (флавонідах), які забезпечують забарвлення фрукта або напою і знижують рівень холестерину в крові.
Кухоль пива один раз на день може допомогти запобігти появі катаракти. Особливо це стосується діабетиків. Доктор Джон Тревітік, який представив дослідження на Національній хімічній конференції країн тихоокеанського басейну, заявив, що на допомогу можуть прийти ензими-антиоксиданти, які є в пиві.
Ще одне дослідження, цього разу в Пенсільванії, показує, наскільки допомагає пиво в боротьбі з атеросклерозом – відкладеннями на стінках судин. Вінсон повідомив, що попередні дослідження довели корисність антиоксидантів у вині. За його словами, запобігти серцевим захворюванням допомагає і алкоголь, який є у вині і пиві. Проте на пивні антиоксиданти уваги дотепер не звертали.
Також дослідник з Пенсільванії радить пити чай і виноградний сік – там також є корисні для судин ензими.
Давно відомо, що помірне вживання невеликих доз алкоголю дозволяє зменшити ризик серцево-судинних захворювань. Проте для цього слід вживати не більше двох келихів вина або двох кухлів пива на день, бажано після їжі.
Їжа та імунна система Датські вчені вперше виявили, що на їжу і на голодування імунна система людини реагує абсолютно по-різному. Їжа провокує імунну систему на знищення вірусів – винуватців застуди. Голодування примушує імунітет боротися з бактеріальною інфекцією, яка є у більшості випадків причиною лихоманки.
Відкриття стало несподіваним результатом експерименту за різдвяним обідом. Вчені хотіли перевірити, як впливає на імунну систему алкоголь. Виявилося, що спиртне ніяк не діє на імунну систему, а ось їжа або її відсутність мають величезний вплив на реакцію імунної системи.
Через шість годин після вживання рідкої їжі у крові учасників експерименту більш ніж у 4 рази підвищився рівень гамма- інтерферону, що є показником боротьби імунної системи з вірусною інфекцією.
Якщо ж рідку їжу замінювали склянкою води, результат був зовсім іншим: через шість годин майже у 4 рази підвищувався рівень інтерлейкіну-4, що характеризує реакцію імунної системи, спрямовану на боротьбу з бактеріальною інфекцією.
Вівсянка – каша краси Овес найбагатше на жири зерно (до 6-9%), містить багато білків (10-18%), збагачених незамінними амінокислотами у найсприятливішому для організму людини співвідношенні. Вміст крохмалю понад 60%. У вівсі багато макро- і мікроелементів, багато заліза, сірки, кремнію, фосфору, калію. Є магній, марганець, цинк, фтор і йод. В оболонці вівса знаходиться речовина, яка сприяє зниженню цукру в крові у діабетиків, і коніферин – м’який збуджуючий засіб. Вівсяні дні у дієті сприяють зниженню рівня цукру в крові.
Овес багатий ферментом, що сприяє засвоєнню жирів у кишечнику, а також поліфенолом, що добре впливає на печінку і підшлункову залозу. Вівсянка – одна з найкорисніших і калорійних круп.
Вівсяні каші здавна традиційні в багатьох країнах світу як здорова ранкова їжа. Ще Гіппократ, відзначаючи поживність вівса, радив пити вівсянку, як ми тепер п’ємо чай.
Усі види вівсяних круп утворюють слизову білково-крохмальну масу, яка не подразнює оболонку шлунка і не викликає скорочень його стінок, і все це при мінімальному виділенні шлункового соку. Вони непогано регулюють роботу кишечнику як при запорах, так і при поносах. Тому відвари з вівсяних круп призначають при загостренні виразкової хвороби шлунка. Включення вівсяної каші до дієти сприяє видаленню свинцю з кишечнику.
У Польщі вівсянку здавна називають «кашею краси». Це пов’язано з тим, що овес багатий біотином. А при нестачі цього вітаміну розвиваються слабкість, млявість, сонливість, поганий апетит, болі у м’язах. Особливо важко позначається недолік біотину на стані шкіри: вона стає сухою, лущиться, на ній легко виникають запалення.
Матеріали підготувала Олена ДУНАЄВСЬКА
|